viernes, 25 de diciembre de 2015

Nadal per comentar





Abans de res, bon Nadal a tots, gaudiu del dia i de les festes. 

Faig aquest post perquè alguns de vosaltres m'heu dit que no podeu fer comentaris en aquest bloc perquè no podeu enviar-los o no us en deixa fer. Com que alguns ja fa dies que vau comprar el llibre i ja sabeu que m'interessa molt saber les vostres opinions, si ja l'heu començat a llegir, us faig una mena de tutorial sobre el problema més comú que es pot tenir, que és no tenir perfil de Google.
Si entreu a qualsevol dels articles del bloc, veureu que a sota hi ha un apartat on hi posa "No hay comentarios" (imatge número 1). En alguns articles del principi sí que n'hi ha alguns. Per exemple, en el primer de tots, de l'agost, hi posa "5 comentarios". Heu de clicar a qualsevol de les dues opcions.

Un cop fet això, segurament us apareix un requadre per fer el comentari, però el problema que hi ha és que no us ho deixa enviar. A sota hi ha un apartat que diu "Comentar como" (imatge número 2). En cas que tingueu perfil de Google fet, l'heu de clicar (a mi, per exemple, em surt "Jordi (Google)". Si no en teniu, HEU DE CLICAR LA PENÚLTIMA OPCIÓ, LA QUE DIU "NOMBRE/URL". Un cop fet això, us apareix un desplegable on us demana un Nom i un URL. Simplement heu d'omplir la casella de "Nombre" amb el nom que vulgueu, no fa falta que sigui el vostre, i llavors ja us ha de deixar enviar el comentari clicant "Publicar".

Ja sé que és una mica complicat el tema, però jo també m'hi he anat trobant a mesura que m'ho han anat dient.
Si teniu qualsevol altre dubte sobre aquest tema, feu-m'ho saber i us miro d'ajudar. Ja sabeu que m'agrada conèixer què penseu del llibre per tal de millorar de cara al futur.
Bones festes novament i gràcies per tot.
Jordi

No hay comentarios:

Publicar un comentario