lunes, 11 de enero de 2016

Segona presentació, a Callús



Bon any a tothom. Ara feia dies que no escrivia al blog, entre les festes de Nadal i tot plegat. Us he deixat descansar uns dies. Escric només per anunciar-vos que el proper dia 23 de gener, dissabte, a les 12 del migdia, faré una nova presentació del llibre "L'últim defensa", per als que no poguéssiu venir el desembre a Manresa. Aquest cop la faré a Callús. L'ajuntament m'hi ha convidat i allà serem. Com va passar a la primera, explicarem una mica de què va el llibre i els que en vulgueu en podreu adquirir al preu de 21 euros. Segons em diuen la presentació la farem al Vagó de Callús, un lloc ben original al qual no he estat mai i que, per ser sincer, a hores d'ara no sé ben bé on para, però ja ho trobarem.
Us he d'agrair a tots aquells que heu comprat el llibre durant l'últim mes, als que ja l'heu llegit i als que m'heu informat que ho fareu, simplement per l'esforç. Ja sabeu que espero les vostres opinions. Ho podeu fer a aquest blog mateix, a l'apartat de comentaris, Com que alguns m'heu dit que no us en sortiu, del tema de deixar-hi comentaris, fa unes setmanes vaig penjar un post explicant com es poden fer. Només l'heu de buscar, cap allà a mig desembre. Si no, ja sabeu, per facebook, twitter, whats app, telèfon o increpació directa, com us vagi millor.
En fi, que novament merci per tot i si voleu venir a Callús, us hi espero.


No hay comentarios:

Publicar un comentario