viernes, 11 de diciembre de 2015

La presentació ja és història






La presentació principal de "L'últim defensa" a Manresa ha tingut lloc aquest divendres, dia 11, i ha estat un dels moments més intensos i gratificants de la meva vida. M'han dit que 73 persones han vingut a l'acte i això m'ha fet molt feliç. Alguns feia anys que no els veia i m'ha fet molta il.lusió. D'altres han vingut de lluny i molts són companys de feina, veïns, família i amics habituals. Sens dubte et fa estar responsabilitzat i tens molts nervis, ni que potser no ho sembli.
Gràcies a tots ells i també als que no han pogut venir però que m'han donat ànims des de la distància.
Vull agrair especialment la feina dels companys de Regió7 que des de fa dies han dedicat un espai immens, probablement exagerat, a parlar del llibre amb bones paraules i destacant-lo. I també, sobretot, a l'editor, Jordi Castelló i al Francesc Garriga i al David Bricollé, dos padrins extraordinaris que han dit coses de mi que m'han emocionat totalment. Estic en deute amb ells.
Espero que el llibre tingui una vida llarga i difusió, però avui és un dia per gaudir de tota l'estimació rebuda. Gràcies a tots, gaudiu de "L'últim defensa" i feu-me saber què us ha semblat, sobretot amb sinceritat.

foto: @georginafarrand

No hay comentarios:

Publicar un comentario