jueves, 3 de septiembre de 2015

Ja tinc el pròleg de "L'últim defensa"



Aquesta entrada és per informar-vos que el responsable de Stonberg, l'editorial que m'editarà el llibre, Jordi Castelló, em va demanar que busqués una persona coneguda per tal que me'n fes el pròleg. Li ho vaig demanar al periodista surienc de Catalunya Ràdio Francesc Garriga, a qui podeu seguir a partir d'aquesta temporada presentant el programa nocturn d'esports "El Club de la Mitjanit", a partir de les onze. Amb el Francesc ens coneixem des de l'època en què vam coincidir a Ràdio Súria i amb la trajectòria que ha fet ja ha demostrat que és un crac.
Sense haver llegit el llibre, em va respondre que sí que em faria el pròleg. Després se'l va llegir, això sí, i ja me l'ha fet arribar. Per tant, d'aquesta manera, teniu un incentiu més per llegir "L'últim defensa", almenys el pròleg valdrà la pena!

Per la resta, tot continua com era d'esperar, estem en fase de correcció i de maquetació. Espero que aviat us pugui donar novetats. Merci a tots per l'interès novament.


No hay comentarios:

Publicar un comentario